Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Monitorování účasti na sportu a pohybových aktivitách vybrané skupiny obyvatel
Nguyen Minh, Duc ; Nováková, Svatava (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Cílem práce je prostřednictvím monitoringu zjistit možnosti účasti dětí předškolního věku na volnočasových sportovně pohybových aktivitách u vybrané skupiny populace. Dále pak, na základě studia legislativních předpisů a školského zákona, vytvořit podnikatelský záměr pro založení předškolního zařízení pro děti Vietnamské komunity v Brně, popsat pozitivní přínos pohybových aktivit u této skupiny a současně nastínit rizika nedostatečného pohybu předškolních dětí.
Monitorování účasti na sportu a pohybových aktivitách vybrané skupiny obyvatel
Nguyen Minh, Duc ; Nováková, Svatava (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Cílem práce je prostřednictvím monitoringu zjistit možnosti účasti dětí předškolního věku na volnočasových sportovně pohybových aktivitách u vybrané skupiny populace. Dále pak, na základě studia legislativních předpisů a školského zákona, vytvořit podnikatelský záměr pro založení předškolního zařízení pro děti Vietnamské komunity v Brně, popsat pozitivní přínos pohybových aktivit u této skupiny a současně nastínit rizika nedostatečného pohybu předškolních dětí.
Integrace v podobě inkluze v běžné mateřské škole
VACKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá tématem inkluze a integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných mateřských škol. Cílem práce je zjistit, zda jsou pedagogové a rodiče dětí na tuto problematiku dostatečně připraveni, jestli vidí posuny ve vzdělávání a naopak co považují za problematické. V teoretické části zmapuji jednotlivé terminologické pojmy, pokusím se pomocí odborné literatury přiblížit jejich podstatu. Popíšu jednotlivé děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které jsem si vybrala pro nastínění problematiky v praktické části, kde se za pomoci kvalitativních rozhovorů pokusím zjistit, do jaké míry je možné začlenit dítě se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné mateřské školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.